Рекомендації батькам дітей зі СДУГ (ГІПЕРАКТИВНІ ДІТИ) щодо особливостей організації побуту, навчально-виховної діяльності, міжособистісної взаємодії

 Ураховуючи психофізичні особливості дітей з синдром дефіциту уваги з гіперактивністю (далі – СДУГ), їхні можливості та потребипропонуємо батькам  скористатися такими рекомендаціями:

1. Домовитись із педагогом про розміщення домашнього завдання на сайтіу Вайбері, електронній платформі тощо з метою спрямування діяльності власної дитини і за потреби допомогти їй.

2. Якщо дитина має проблеми із письмовим оформленням завданняможна запропонувати їй усну форму відповіді (використання онлайн режимуголосових повідомленьтелефону тощо), узгодивши це питання з педагогом.

3. Діти зі СДУГ швидко втомлюютьсятому до режиму дня слід обовязково включити денний сонДо виконання домашнього завдання доцільно приступати після денного сну та корекційної гімнастики.

4. Не змушуйте дитину виконувати надмірну кількість завданьТаке виконання має бути дозованим.

5. Під час виконання домашнього завдання дозволяйте дитині сидіти такяк їй зручноза потреби – встати і пройтись по кімнатіНадмірна суворість призведе лише до їх емоційного зриву.

6. Приділяйте час оздоровленню та психічному розвантаженню малюкарегулярне провітрювання приміщенняприйняття ваннифізична зарядкавправи на релаксаціювикористання танцювальних елементівслухання спокійної музики тощо.

7. Залучайте дитину до систематичного виконання побутових обовязківприбирання квартиримиття посудуполивання квітівдогляд за домашніми тваринами тощоОднак памятайтещо доручення мають відповідати вікурівню розвитку та здібностям дитини.

8. Під час проведення навчальних занять ураховуйте індивідуальні особливості Вашої дитини.

9. Частіше хваліть дитинуДіти зі СДУГ покарань не сприймаютьоднак дуже чутливі до заохочень.

10. Під час виконання домашнього завдання разом з дитиною не відволікайтеся на інші справи (метушливість батьків передається дітямякі будуть хвилюватися).

11. Складне (або велике за обсягомдомашнє завдання розподіліть на частини (вказівки батьків мають бути конкретними сідай за стіл і тд.). Згодом дитина всі ці дії виконуватиме самостійно.

12. Використовуйте таймер (за допомогою наочних годинників різних видів гіперактивні діти контролюють власну швидкість виконання завданняна який відведений певний час).

13. З метою профілактики перевтоми робіть зупинки під час підготовки домашнього завдання (або виконання певного виду діяльності). Це можуть бути пятихвилинні перерви кожні 20 хвилинперерви між завданнями – 10–15 хвилинУ період відпочинку заборонено використовувати будь-які гаджетипід час перерви дитина повинна виявляти свою активність – рухатисястрибатидивитися у вікнопити водуїсти яблуко тощо).

14. Привчайте дитину до підтримання порядку на її робочому столі Вона особисто має слідкувати за тимщоб на столі не було зайвих предметів.

15. Швидка втомлюваність дитини зі СДУГ не залишить у неї сил на якісне виконання домашнього завдання у чистовикутому від чернетки доцільно відмовитися.

16. Разом із дитиною складіть список завдань і розмістіть його на видному місці,де вона зможе самостійно викреслювати чи позначати виконані завданняУ такий спосіб дитина вчиться самостійностівідповідальності та самоконтролюЯкщо необхідноспокійно порадьте їй перевірити список.

17. Складіть для дитини режим раціонального харчування та дотримуйтеся йогоуникайте їжі та напоїв з великою кількістю барвниківконсервантівхарчових домішок.

18. Привчіть дитину до чіткого розпорядку дня.

19. Складіть із дитиною перелік справякі робити можнаа які – не дозволяється.

20. Спрямовуйте активність дитини на позитивні справи.

21. У випадку необхідності підтримайте дитину і надайте їй допомогу.

22. Зберігайте спокій у будь-яких ситуаціяхбудьте терплячими.

23. Навчіть дитину контролювати свої почуття та емоціїЗ цією метою необхідно показувати переваги спокійної поведінки на життєвих прикладахразом з дитиною визначити правила поведінки в різних ситуаціях.

Виконання батьками зазначених рекомендацій допоможе їм краще організувати навчальний процес дитини зі СДУГ у домашніх умовахстворити сприятливе середовище для її розвитку та зберегти сімейне благополуччя.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ТЕРАПЕВТИЧНА КАЗКА ДЛЯ ДІТЕЙ, ЯКІ БОЯТЬСЯ СИРЕНИ🔊🐳